878 – recenzija profesora Gorana Bogdanovića

878 – recenzija profesora Gorana Bogdanovića

Na promociji knjige 878 koja je održana 19. septembra u restoranu Polet u Beogradu, profesor srpskog jezika i književnosti Goran Bogdanović izneo je sledeću recenziju knjige Jovana Simića: – Pred nama je prvenac ovog mladog autora. Zbirka priča saz­dana od mnoštva reči i rečenica. I upravo je reč sredstvo Jovanovog ispoljavanja, svet u koji uranja…

LeeMoon kreirao saradnju Miroslava Raduljice i FK Železničar Inđija

LeeMoon kreirao saradnju Miroslava Raduljice i FK Železničar Inđija

LeeMoon sa ponosom objavljuje još jedan projekat koji je izazvao ogromnu pažnju javnosti: saradnju između FK Železničar Inđija i proslavljenog košarkaša Miroslava Raduljice, koji će od ove jeseni nastupati u dresu inđijskog kluba. Kao kreativna agencija koja stoji iza ideje i realizacije ovog transfera, LeeMoon je povezao klub i legendu srpske košarke, pretvorivši veliku želju…

Održana promocija knjige Jovana Simića “878” u izdanju LeeMoon-a

Održana promocija knjige Jovana Simića “878” u izdanju LeeMoon-a

U četvrtak, 19. septembra, u restoranu Polet održana je promocija prve knjige Jovana Simića pod nazivom „878“. Ovaj događaj okupio je više od stotinu ljudi, među kojima su bili predstavnici sveta književnosti, umetnosti, ali i sporta, što je večeri dalo posebnu širinu i snagu. „878“ je zbirka od 15 priča istorijske fikcije i alternativne istorije,…

Jovan Simić izdao svoju prvu knjigu pod nazivom “878”

Jovan Simić izdao svoju prvu knjigu pod nazivom “878”

Jovan Simić, široj javnosti poznat kao sportski i humanitarni radnik, marketinški i komunikacioni stručnjak, sada se predstavlja i u ulozi pisca. Njegova prva knjiga, 878, upravo je ugledala svetlo dana, a izdavač je LeeMoon. Naziv knjige odnosi se na godinu u kojoj je Beograd prvi put pomenut pod tim imenom u jednom zvaničnom dokumentu. U…

LeeMoon kreirao kampanju “Vi ste tu zbog nas” za Fair Play ligu

LeeMoon kreirao kampanju “Vi ste tu zbog nas” za Fair Play ligu

Najmasovnija fudbalska liga za mlađe uzraste u Srbiji, Fair Play liga, pokrenula je kampanju „Vi ste tu zbog nas“, snažnu inicijativu protiv verbalnog i fizičkog nasilja roditelja na dečjim utakmicama.Kreativno vođstvo kampanje potpisuje LeeMoon, sa ciljem da se kroz autentičnu i potresnu poruku prikaže koliko nasilno ponašanje odraslih utiče na decu i njihov doživljaj sporta….

Revolucija brendiranja: LeeMoon donosi novi pristup marketingu. I da, krenuo je prvo od sebe.

Revolucija brendiranja: LeeMoon donosi novi pristup marketingu. I da, krenuo je prvo od sebe.

Na domaćem tržištu zvanično je predstavljena LeeMoon, marketinška agencija koja ne samo da redefiniše kreativni pristup brendiranju kroz moćan storytelling, već postavlja potpuno novi standard u svetu komunikacija. LeeMoon nije samo agencija – to je filozofija, koncept i priča koja dokazuje snagu ideje i moć naracije. Inspirisana mističnom legendom o tibetanskom monahu Lee Moon-u, koji…

Kako je Admin FK Voždovac promenio pravila digitalne igre

Kako je Admin FK Voždovac promenio pravila digitalne igre

U periodu 2019. i 2020. godine, FK Voždovac je postao pionir u digitalnoj komunikaciji fudbalskih klubova u Srbiji. Njegove društvene mreže su doživele potpunu transformaciju, a klub je od informativnog servisa prerastao u jedan od najangažovanijih i najinovativnijih brendova na domaćoj fudbalskoj sceni. Iza svega je stajao Jovan Simić, koji je pod pseudonimom Admin FK…

Najhrabrija muška kampanja u Srbiji: Sačuvaj lopte

Najhrabrija muška kampanja u Srbiji: Sačuvaj lopte

U svetu marketinga i društvenih kampanja postoje trenuci kada je potrebno izaći iz okvira standardnog pristupa i hrabro izazvati reakciju javnosti. Takav je bio slučaj sa kampanjom “Sačuvaj lopte”, jedinstvenom i provokativnom inicijativom koja je u Srbiji podigla svest o raku testisa na potpuno neočekivan način. Početak ideje i alarmantni podaci Rak testisa je jedna…

Osnivanje i brendiranje FK Miljakovac: Kako je nastao najomiljeniji niželigaš u Srbiji

Osnivanje i brendiranje FK Miljakovac: Kako je nastao najomiljeniji niželigaš u Srbiji

U svetu fudbala, gde su najviši rangovi uvek u centru pažnje, retko se događa da jedan niželigaš privuče toliku medijsku i javnu pažnju kao što je to učinio FK Miljakovac čiji je osnivač i idejni kreator kompletnog koncepta bio Jovan Simić. Ono što je započelo kao lokalni klub, kroz strateško brendiranje, inovativne marketinške kampanje i…

Fondacija Zajedno za Život – Kako je sport postao alat humanitarnog marketinga

Fondacija Zajedno za Život – Kako je sport postao alat humanitarnog marketinga

Fondacija “Zajedno za život” je pokazala kako se moć sporta može koristiti za ostvarivanje velikog humanitarnog uticaja. Kroz inovativne kampanje, kreativne marketinške strategije i angažovanje vrhunskih sportista, fondacija je uspela da prikupi značajna sredstva za pomoć deci i porodicama kojima je to najpotrebnije. Ovaj case study analizira kako je brendiranje sporta i humanitarnog rada donelo…